[ATARI] Steve Jobs ha muerto

Pablo Morán pablomoran at wanadoo.es
Fri Oct 7 04:07:36 CEST 2011

Graciñas pola tua información, Cea. Ainda que todos sabíamos que non
tardaría en chegar esta noticia, entereime da morte de Jobs por tí.
Agora todos os medios do mundo -todos!!- sacan esta información en
portada. Por algo será.  Podo coincidir contigo no teu comentario:
independentemente da sua forma de facer, parece certo que tivo
aportacións que raian a xenialidade e que seguramente non se esquecerán.
O tempo falará.

Saúdos e boa música.

Pablo Morán