[HACK] Re: [HackIndex] numero intel

Martin Hoz mhoz at gama.fime.uanl.mx
Wed Nov 7 04:58:02 CET 2001

jlan wrote:

> RoMaN SoFt / LLFB(roman at madrid.com)@Thu, Oct 25, 2001 at 04:40:06PM +0200:

> changemac -- program that changes ethernet network card address ( Media
> Access Control address or Ethernet address ) on your Linux box.
>
> http://galeb.etf.bg.ac.yu/~azdaja/changemac.html

No necesitas nada adicional. ifconfig usando la opción hw funciona bajo
Linux, en las placas que lo permiten (lo he probado con RedHat 6.2 y
en algunos equipos funciona y en otros no).

En windows, estableces unas claves en el registro y listo! :-)

--
Martin H. Hoz-Salvador
EX-A-IEC, EX-A-FIME

"Gimme a firewall sandwich with packet filter bread and
fast ethernet mustard. No pickles, please.” - A. A.
""'Firewall sandwich with load balancers' sounds good; I'll
 order two with extra mayonaise and a Coca Cola" - C. R. Wilson